Условия сервиса и правила
1) Загальні положення форуму:
1. Адміністрація форуму декларує: форум є місцем для обговорення питань будівництва, ремонту, благоустрою та інших питань новобудов Києва та Київської області.
2. Форум не є комерційним проектом, реєстрація і спілкування на форумі безкоштовні.
3. Дописи, які признаються адміністрацією як деструктивні, будуть видалятися без пояснення причини.
4. Офіційні мови форуму - українська і російська, кодування - UTF-8, транслітерація дозволена, але не схвалюється.
5. Не звертайте уваги на тролів. Не дратуйте їх - відсутність уваги до них зводить їх запал нанівець. Не відповідайте їм на їх же рівні. Якщо ви вважаєте, що вас образили - повідомте про цей факт адміністрацію (внизу кожного допису є активна кнопка "Пожаловаться/Поскаржитись" для оперативного зв'язку з модераторами). Ваша скарга обов'язково буде розглянута і по ній буде прийняте рішення.
6. Приймаючи дані правила і реєструючись на форумі ви підтверджуєте свою згоду з цими правилами.
7. Дії адміністрації не обговорюються і не коментуються. Образи, непристойна поведінка, розголошування неправдивої, наклепницької інформації будуть негайно видалятися і винуватці будуть блоковані на розсуд адміністрації.
8. Адміністрація має право вилучити будь-який текст, не відповідний встановленим на форумі правилам. Однак слід врахувати, що це ручна праця, яка потребує певного часу. Використовуючи форум "Нова квартира", Ви приймаєте на себе зобов'язання виконувати встановлені правила.
2) Загальні рекомендації щодо роботи на форумі.
1. Заголовок створеної вами теми повинен бути лаконічним (не більше 2/3 рядка) і якнайточніше відображати суть проблеми.
2. В тілі допису виражайте свої думки максимально чітко.
3. Старайтеся слідкувати за правописом. Пам'ятайте, чим грамотніше і розумніше буде викладено питання - тим більша ймовірність, що до нього поставляться поважно. Перед тим, як розмістити допис, ще раз уважно його перечитайте.
4. Якщо Ви на форумі вперше, почитайте і погортайте архів старих дописів, або скористайтесь пошуком на форумі. Можливо, саме там Ви знайдете відповідь на питання, яке хотіли поставити.
5. Якщо Ви зробили помилку - розмістили допис не в цю тему, зробили непотрібну копію допису і т.п., не пишіть додаткових повідомлень, не виправдовуйтесь. Адміністрація наведе лад у всьому сама. Також можна написати адміністратору або модератору особисте повідомлення з проханням видалити непотрібний допис, тему.
6. Не розголошуйте свій пароль доступу до форуму.
7. Не зловживайте цитуванням, а при використанні цитат відсікайте все зайве (не варто робити цитування з фото — це може зробити сторінку громіздкою й вона буде повільніше завантажуватися).
8. Перед розміщення повідомлень про збір коштів, ліків, речей, іншого, користувач, який займається волонтерською діяльністю, повинен в зручний спосіб зв’язатися з адміністрацією форуму для погодження розміщення відповідної інформації. У разі не дотримання цього правила, такі дописи будуть видалятися.
Після збору відповідних коштів, ліків, речей або іншого, волонтер повинен відзвітувати про це у темі, де було зроблено це оголошення.
У разі нецільового використання коштів, ліків, речей або іншого, адміністрація відповідальності не несе та нагадує, що це карається законами України.
3) На форумі забороняється
1. Вживати нецензурну лексику в будь-якій формі.
2. Ображати учасників форуму. Під це формулювання підпадають особиста образа, образливі слова, ілюстрації непристойного змісту, посилання на сторінки в інтернеті з образливим змістом і т.п.
3. На форумі заборонені вислови расистського змісту, заклики до повалення влади насильним шляхом, розпалювання міжнаціональної ворожнечі, поділу за місцем проживання, проявів релігійної, расової, статевої і іншої нетерпимості або дискримінації.
4. Використовувати в імені грубі і непристойні слова. Забороняється реєстрація ніків з номерами телефонів, e-mail та адресами сайтів.
5. Створювати теми, які мають у назві або тілі дописи з 70% великих букв. (Випадкові дописи, написані у верхньому регістрі, модератори самостійно переведуть в нижній регістр, а при систематичному порушенні даного правила модератори мають право на тимчасове блокування учасника).
6. Дублювати вже існуючі теми/дописи в різних розділах чи темах. (Цим ви нічого не досягнете - дописи в будь-якому випадку будуть поєднані між собою у відповідному тематичному розділі або видалені, - тільки додасте роботи модераторам).
7. Створювати теми, не відповідні темі розділу (оффтоп). (Теми, що відносяться до тематики форуму, переносяться модераторами у відповідні розділи без попереднього сповіщення, решта — видаляються).
8. Давати пряму рекламу в дописах, при цьому дозволяється розміщення необхідної контактної інформації у цільових темах. Заборонено розміщувати анкорні посилання рекламного характеру. Реклама дозволена тільки в розділі "Куплю-продам, предлагаю работу, ищу строителей" з обмеженням в 5 тем (якщо кількість тем одного користувача 6 і більше, то дані теми будуть об’єднуватися в одну).
9. Використовувати з комерційною метою матеріали форуму. Некомерційне використання допускається тільки при посиланні http://novakvartira.com.ua/ як джерела інформації.
10. Розміщувати дописи, які несуть наперед відому неправдиву інформацію, наклеп, нечесні прийоми ведення дискусії ("пересмикування" висловів співрозмовників, а також провокації, спрямовані проти учасників форуму), у результаті чого можуть бути порушені ці Правила (флейм).
11. Обговорювати теми, закриті/видалені адміністрацією. Для зв'язку з адміністрацією користуйтесь електронною поштою nova.kwartira@yandex.ru. Ми не зловживаємо своїми можливостями: більшість тем/дописів закриваються/видаляються за проханням авторів при завершенні обговорення питань, які їх цікавили.
12. Забороняється створення та управління декількома аккаунтами, окрім випадків, обговорених з адміністрацією форуму.
13. Адміністрація форуму вважає неприпустимим порушення Конституції і законів України. На форумі заборонено обговорення питань викрадення електроенергії, програмних продуктів, інтелектуальної власності і т.п. Теми, в яких зауважені згадані обговорення або закриваються, або видаляються.
14. Теми, які торкаються питань релігії і національності - не обговорюються. Такі теми закриваються і видаляються без пояснень причини. Користувачі, які порушують дане правило, блокуються.
15. Не схвалюються образи і погрози у приватному листуванні і якщо будуть скарги на користувачів, то порушники будуть каратися.
Ігнорування перелічених Правил тягне за собою наступні заходи адміністрації:
- зауваження (вноситься модератором у профіль користувача, доступно для перегляду тільки модераторам);
- блокування учасника форуму на термін від 1 дня до 1 року;
- при систематичному і свідомому порушенні Правил блокування назавжди.
4) Про адміністрацію форуму
1. Адміністрація форуму складається з адміністраторів і модераторів.
2. Адміністрація має абсолютні права на всі матеріали форуму і може використовувати їх будь-яким чином, зобов'язуючись вказувати джерело і ім'я (нік) автора інформації.
3. Адміністрація має незаперечний пріоритет при прийнятті будь-яких рішень, які стосуються цього форуму.
4. Адміністрація форуму не відповідає за особисті думки користувачів, висловлених на форумі.
5. У випадках недотримання користувачами цих Правил модератори мають право редагувати, видаляти і переміщувати в інший розділ їх дописи, змінювати персональну інформацію користувачів і робити їм попередження.
6. Модератори і адміністратори форуму вирішують питання про блокування того чи іншого користувача при недотриманні цих Правил.
7. Побажання щодо роботи модераторів і модерування взагалі не обговорюються ніяк крім як листуванням по e-mail: nova.kwartira@yandex.ru .
8. Адміністрація форуму має право без пояснення причин відмовити у реєстрації або блокувати користувача тимчасово або назавжди.
Адміністрація форуму також залишає за собою право розкрити вашу реєстраційну інформацію (а також будь-яку іншу відому про вас інформацію) у випадку порушення карної справи або іншої юридичної дії, причиною якої став ваш допис. Окрім цього, адміністрація форуму не може бути відповідальна за несанкційований доступ до реєстраційної інформації, який був спровокований діями хакерів (форс-мажор).
Порядок оскарження дій адміністрації
Напишіть лист модератору (адміністратору - нік Dmitry) або персональним дописом, або по e-mail (dmitry.ibud@gmail.com), вказавши в них: свій нік на форумі, посилання (link) на тему/допис, яке слугувало основою конфлікту, причини, за якими ви не погоджуєтесь з рішенням адміністрації.