Віскі попуй мий! І дезинфекція і аромат 3 річної витримки зразу)) Взимку такі вимкнення лякають... Упаде сосна на провід і туту на 3 дні вода і тепло...
Чого мовчите??? Немає слів, так чому ми ВАМ (в вашу коморку), ще раз запитую, маємо платити за електроенергію по 0,8 чи 1,35 грн чи скільки придумаєте до весни!!!! Де відповіді на прямі запитання???? ЖЕКАН пиши свої міцні фрази, а то слів немає))))))
Доброго вечора. Це питання, чи ствердження? Повний перелiк послуг, що надає ТОВ ЖК Молодiжне мiстечко Ви можете побачити в договорi, або в ЖЕКу. Щодо вартостi електроенергii. Ви пропонуєте щоб ЖЕК виконав ТУ перед обленерго? Щодо оплати i тарифiв. Знову ж таки, звертаємо Вашу увагу на офiцiйну вiдповiдь щодо електроенергii. Чи треба у кожнiй вiдповiдi нагадувать? Щодо "коморки": дуже смiшно. Надалi формат спiлкування у цiй гiлцi з боку ЖЕКу буде у форматi: адекватне запитання-вiдповiдь. Жалоби приймаються у письмовiй формi в примiщеннi ЖЕКу.
26 дом, 3й подъезд, опять минус лампочка в уличном светильнике. Замените, пожалуйста. А по поводу света - людям ничего не остается, кроме как предъявлять претензии тому, кто принимает деньги за электричество. Других контактов просто нет. Откажитесь незаконно собирать деньги за услугу, которую Вы не оказываете и вопросов к Вам будет намного меньше. С водой та же ситуация.
Повний перелiк послуг, що надає ТОВ ЖК Молодiжне мiстечко Ви можете побачити в договорi, або в ЖЕКу. Щодо вартостi електроенергii. Ви пропонуєте щоб ЖЕК виконав ТУ перед обленерго? Щодо оплати i тарифiв. Знову ж таки, звертаємо Вашу увагу на офiцiйну вiдповiдь щодо електроенергii. Доброго вечора!!! Звертаємось офіційно до ЖЕКУ. Громада Молодіжного містечка пропонує Вам домовитись на зустріч з Дубовим В.І. та повідомити на дошці оголошень або на форумі. Будь-ласка зробіть хоть якісь кроки для вирішення питання.
Лопнула труба, точнее фильтр грубой очистки, который стоит перед счетчиком воды. Это наша проблема или ЖЕК обязан сам за свой счет устранить? Заранее спасибо за ответ Игорь, Одесская 26, кв 46
Доброго дня. ЖЕК може допомогти, але не безкоштовно. Повідомляємо Вас, що ЖЕК робить усе від нього залежне для вирішення питаннь мешканців у рамках своєї компетенції та можливостей. Повідомляємо Вас, що ЖЕК робить усе від нього залежне для вирішення питаннь мешканців у рамках своєї компетенції та можливо Це називається невиконання покладених обовьязків
Звичайно, ви можете самі проводити ремонт за бажанням. Єдине що треба - це оплобувати лічильник повторно, якщо ви зірвете пломбу. Заради економії ЖЕК не ставивив лічильники, крім того, ЖЕК взагалі не ставив лічильники, а також будь-які коммунікації. Не забувайте що ми-не будівельна компанія.
Или я не внимательный, или у меня нет пломбы на счетчике... Подскажите пожалуйста контакты сантехника, что бы как минимум он сказал, есть ли он там Спасибо
Добре, давайте спробуємо: "Чому жителі містечка не були заздалегідь проінформованні про планове відключення електропостачання 20 жовтня 2015 року ??? " Прикладаю скрін с офіційного сайту КиївОБЛЕнерго