Ничего страшного, туда можно позвонить: +380 (45) 985-52-10, +380 (44) 502-94-34. Очень ждем информацию от Вас.
звонила главному инженеру теплосети 098 427 21-51 . Звоните . Толком ничего не сказал . какие-то проблемы с газом и электрическом . Какие могут быть проблемы ??? в новом доме . Может это проблемы с Застройщиком???? Ребята , шевелитесь . вспомните как мы заселялись
Ответ от сотрудника Ресурсозбереження: Должны были запустить сегодня но Облгаз не распломбировал счетчик. Причины почему не распломбировали счетчик не известны. В Облгазе 044 3646104 ответили что необходимо чтобы с Теплоенерго в нашем случае Ресурсозбереження звонили в Облгаз и выясняли в чем проблема. Футбол...
Сегодня, тоже звонили в "Ресурсозбереження", воду и тепло пообещали сегодня! Но...увы! По поводу счетчика, сказали , что был на проверке ( раз в два года , снимают на проверку)
Ясно. Завтра всі звонимо. Я особисто піду в гості. Хто ще може о 9.00 чекаю біля 3 підїзда. Нехай примені звонять і виясняють ситуацію, що як і чому.
Сказали, що палки в колеса ставить якась жінка вже забув звати(з газового, я їй звонив, вона трубку не бере). Директор Ресурсів сказав, що сьогодні йдуть на зустріч з вище стоячим управлінням облгазу і будуть вирішувати питання. Якщо сьогодні не вімкнуть треба збиратись всім завтра на 9.00 під РЕсурсами і вирішувати колективно.
Сегодня 18.10.2016 в 19:30 все подходим к 8-му подъезду для обмена информацией и поиска возможных решений проблемы
Только что там были жильцы, вечером на собрании расскажут что к чему. Ситуация как я понял сложная, и без нашего участия может решаться долго. Ну в общем типично по нашему дому.
Есть предложение посмотреть сюда http://ukc.gov.ua./ и всем активно позвонить в колл центр Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово. Дзвінки на урядову «гарячу лінію» як зі стаціонарних, так і телефонів мобільних операторів (Київстар, Водафон (МТС), Лайфселл) безкоштовні. На даний час короткий номер працює в тестовому режимі. Також тимчасово працює номер 0 800 507 309. -------------------- Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки. Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку та надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Уже сегодня ранее отправил. Но по практике рассматривают до двух недель. Пока будем мерзнуть. Когда заселялись только в ноябре запустили отопление. Но там чуть другая история.
Интересно зарегистрируют ли они жалобу, учитывая что им сейчас полУкраины звонит с такими же проблемами. Отпишитесь, пожалуйста, как только дозвонитесь. Историия все та же. Часть вторая, просто.
Завтра пойдут от меня заказные письма по различным инстанциям. Но это тоже чтобы начало работать нужно время. Пока будем мерзнуть. Когда заселялись только в ноябре запустили отопление. Но там чуть дру На сайте можно отправить обращение. Так удобней. В кабинете и ответ быстрее будет а так ждать физического письма. http://ukc.gov.ua/login/
Оперативна ситуація з опаленням по ЖЕД міста. ЖЕД 1- начальник Г.Зацерковний. Всі будинкі підключені до опалення. На 9 годину ранку було отримано 12 викликів по недогріву. По всіх викликах працюють працівники ЖЕД для видавлення повітря та визначення причин недогріву. ЖЕД 2 - начальник А.Перванюк. Ситуація була уксладнена вчорашньою аварійною подією на водогоні. По витравленню повітря було отримано більше 30 викликів. ЖЕД 3 - керівник Ткачов О. Всі будинки отримують тепло ( окрім двох з даховими котельнями) Кількість викликів у порівнянні з вчорашнім днем впала майже в два рази. З ранку зафіксовано 22 виклики. ЖЕД 4 - керівник Дмитришен А. Найбільш напружена ситуація з тиском теплоносія в мережі. Проводять додаткове регулювання по всіх будинках. По ТОВ Ресурсозбереження та теплом в будинказ № 21 по Лесі Українки та 34 аб по Европейській. Директор підприємства обіцяв до кінця дня завершити встановлення регулятора та підключити дахові котли під нагрузку. Слідкуємо.
Интересно воду гарячую дадут или послушав вчерашние призывы жильцов - хр.н с ней с водой дайте хоть тёпло - с чистой совестью не подключат...