Проблеми з Укрпоштою

Тема в разделе "Софиевская Борщаговка", создана пользователем Arien, 11 ноя 2015.

  1. Arien

    Arien Well-Known Member

    Доброго дня, сусіди! Вперше вирішила скористатися послугами нашого сільського відділення "Укрпошти" (08131), і одразу маю неприємності. Замовила в інтернет-магазині товар, оплатила, чекаю. З Рівного до Вишневого відправлення дійшло за 2 дні, а з Вишневого їде уже тиждень. У нашому відділенні мені кілька днів поспіль розказували, що привезуть "сьогодні", а потім просто перестали відповідати на дзвінки (то номер 045 9856154 поза зоною, то скидають, то просто слухавку не беруть). Схоже на те, що хтось вирішив оновити гардероб за мій рахунок.

    Чи стикався хтось із вас з такою ситуацією у нашому відділенні чи взагалі? Може хтось порадить, куди ефективніше звертатись, щоб у поштарів з'явилася мотивація знайти мої речі? Дарувати нікому нічого не збираюся, вирішила витратити час, але знайти своє, або повернути гроші. Буду вдячна за будь-які поради з власного досвіду, досвіду знайомих, або за думку юриста.

    Уже залишила скаргу на гарячій лінії "Укрпошти". Представники інтернет-магазину зі своєї сторони обіцяли зв'язатися з кур'єрською службою. Якщо цього не вистачить, буду писати рекомендовані листи в дирекцію "Укрпошти", а також заяву в правоохоронні органи. Якщо комусь цікаво, відпишу, чим закінчиться.
     
  2. Fell

    Fell Well-Known Member

    Моя жена отслеживает как то на сайте, по номеру отправления
     
  3. Arien

    Arien Well-Known Member

    Я відслідковую на сайті за трекінговим номером. Там відправлення виїхало з Вишневого 4 листопада і нікуди не приїхало.
     
  4. Exbasist

    Exbasist New Member

  5. Naty

    Naty Active Member

    Нам отправляли недавно посылку из Франции. Уведомления с почты не приносили, мы много раз звонили на почту... Посылку так и не получили. Из Франции люди узнавали, им сообщили, что посылка в Софиевской Борщаговке. Кому-то она понадобилась, видимо....
     
  6. Dmitry

    Dmitry Administrator Команда форума

    До нас також не доходять листи з Укрпошти.
     
  7. aleksey

    aleksey Active Member

    У меня был приятный опыт с этим отделением - заказывал посылку из Китая, уведомления, конечно, же не было, но пришла смс от Укрпочты, что посылка доставлена в отделение - был приятно удивлен.
     
    Naty нравится это.
  8. маша32

    маша32 Well-Known Member

    Мне посылки из Китая приходят регулярно,уже года 2.Пока проблем не было
     
    Naty нравится это.
  9. Darusik

    Darusik Active Member

    Периодика тоже не приходит, ответ такой: начальник отделения на своей машине сама приезжала...но у вас же домофоны стоят...не смогла попасть в подъезд....
     
  10. Arien

    Arien Well-Known Member

    Щойно отримала свої сукні. Упаковка ціла, бірки на місці. Підписала заяву, що не маю претензій. Схоже, що вирішили почекати, якщо не шукатимуть, то можна й розпакувати. Або дійсно у них бардак, і вони не знають, що у них де валяється, але це не має мене турбувати.

    Коротко історія. Замовила товар з передоплатою. Заплатила, магазин відправив. За 2 дні відправлення доходить до Вишневого, потім зависає "ніде". У нашому відділенні "немає", "зателефонуйте пізніше, буде ваш поштар", "зателефонуйте пізніше, нам треба 200 посилок розібрати", "ми зараз знайдемо і передзвонимо". Багато разів записували по телефону всі дані, включаючи трекінговий номер. Це коли відправлення уже мало 3 чи 4 дні бути у відділенні. Потім кілька днів не могла додзвонитися. То номер "поза зоною", то не беруть, то скидають. Раз чи два додзвонилася, обіцяли прям зараз знайти, передзвонити і привезти "сьогодні". Довго номер був "поза зоною", вже думала, чи не потрапила у "чорний список". Подзвонила на "гарячу лінію" "Укрпошти", нажалілася. Після того додзвонилася чудом у відділення, попередила, що уже є скарга, а буде ще й заява в поліцію, якщо знадобиться. Відправила листа в інтернет-магазин, пообіцяли скаржитися зі своєї сторони. Досить швидко після скарги на "гарячу лінію" передзвонили з відділення, сказали щось приблизно таке: "Ой, а ми шукали з Китаю, а у Вас із Рівного, а з Рівного є, а з Китаю немає..." (ніби по коду не видно). Обіцяли привезти "сьогодні". Це було вчора. Щойно привезли. По трекінгу відправлення досі зависло по дорозі у відділення. Товар з Вишневого йшов 8 днів, і дійшов тільки після скарг і погроз.

    Усе вищенаписане можете вважати рекламою "Нової пошти". Вибачте за сумбур, я хворію.
     
  11. Exbasist

    Exbasist New Member

    Вибачте, а з Китаю можна на новій пошті отримати? Як це зробити?
     
  12. маша32

    маша32 Well-Known Member

    нет,нельзя
     
  13. pro.alex

    pro.alex Well-Known Member

    Похоже это стандартная заготовка у них. Тоже и мне в отделении сказали после долгих поисков моей посылки. На мой вопром: "А разве я сказал, что и Китая?" - ответили: "А мы думали если с Боголюбова, то значит Китай". Аргумент железный.
     
    Naty нравится это.
  14. imxo

    imxo Active Member

    Я тоже заказываю туда. Пока ничего не теряли. НО! Отдают без проверки документов, иногда хамят. А еще очередь... И за посылкой нужно подходить отдельно и просить! что бы не тебя обратили внимание. И да, уведомлений никогда не приносят.
     
  15. greench

    greench Well-Known Member

    Мне приносили. Но может это потому что на посылке стоял большое логотип УАВЗ с расшифровкой :)

    У меня коллеги пользуются міст єкспресс и не парятся. А если заказываешь из разных магазинов, то даже удобнее.
     
  16. Arien

    Arien Well-Known Member

    "Нова пошта" почала доставку товарів з-за кордону. Поки що, здається, лише для Києва.
     
  17. Tanita

    Tanita New Member

    Вчора мала честь поспілкуватися з працівниками нашого відділення Укрпошти. Чекала лист більше тижня, телефонувала їм-листа не було. При особистому візиті він дивним чином знайшовся. Зі слів працівників пошти - листонош немає і в наш райончик їздити вони не збираються (не мають часу). Тому раджу всім вибирати альтернативні способи відправки/отримання своїх листів
     
    Arien нравится это.
  18. Нужно писать жалобу. Что значит у них нет времени? Это смешно просто...
     
    Arien нравится это.
  19. Arien

    Arien Well-Known Member

    Коли чують слово "скарга", відразу знаходяться і відправлення, і можливість їх доставити. Перевірено.
     
    Татти и alina_bogolubova8 нравится это.
  20. pro.alex

    pro.alex Well-Known Member

    Позвонил на горячую линию http://www.ukrposhta.com/www/upost.nsf/(documents)/DB532085A3015490C22579EE0024C874
    Обращение зарегестрировали. Обещали провести регламенте работы с отделениемпо улучшению качества и перезвонить по результатам. Рекомендовал и каждый проблемный случай реестрисовать в контакт-центре. Предлагаю всем, кто столкнулся с проблемой сразу обращаться на горячую линию. Думаю при большом количестве жалоб их расшевелят.
     
    Naty, imxo, Arien и ещё 1-му нравится это.

Поделиться этой страницей