Обслуговування будинку

Тема в разделе "ЖК Вишневий затишок", создана пользователем beloterkovskiy, 16 май 2015.

  1. То що, хтось вкурсі до чого домовилась наша ініціативна група?
     
  2. Спасибо инициативной группе! Теперь давайте заключать договора, главное узнать какой тариф там пропишут - новый или старый.
     
  3. Roach

    Roach Member

    Всім доброго дня! Сусіди, хто підписав договори і оплачував утримання будинку, які ваші враження щодо якості обслуговування, чистоти? По вказаним у договорі номерам можна дозвонитися?
     
  4. я подписала, сначала поговорила с этим Ярославом, больше всего меня интересовал вопрос газонов и почему нет деревьев. Короче, у них это не прописано, есть в планах скинуть на тех, кто будет арендовать подвал. Наш тариф - это освещение, вывоз мусора и ремонт дома. В договоре есть два номера, дозвониться можно только по одному. Этот Ярослав попросил про все проблемы звонить ему, я ему озвучила трещину зеркала в лифте 5 парадного, он сказал что займётся. Ещё пообещал сделать профиль в ФБ для нашего дома, где "Приоритет" будет отчитываться о работе и где мы сможем писать о проблемах. Ну, пока глухо.
     
  5. Djul

    Djul New Member

    ми спілкувалися з керівником 3го ЖЕКу , каже, що із великим задоволенням забере наш будинок, все залежить від нас.
     
  6. а яка "ціна питання"?
     
  7. Djul

    Djul New Member

    заява від мешканців до міськвиконкому
     
  8. Roach

    Roach Member

    Впевнений, що більшість мешканців "за" перехід до іншого балансоутримувача. Враховуючи, що "пріоритет" за газонами не доглядає, лампочки горять не всі і не завжди - на вихідних взагалі вимикають, прибирання мінімальне.., в договорі написано, що ремонт площадок біля квартир - за рахунок власників, на телефони не дозвонишся! (сусід визивав сантехніка, йому відповіли, що один сантехнік у відпустці, інший святкує день народження, перетелефонують, так і не зателефонували), відношення великий НУЛЬ. Якби мешканці не підняли питання про завищені тарифи, то всі платили б далі по 4,60. Хіба "пріоритет" не знає, що тарифи були завищенні? чи як потрібно обслуговувати будинок, щоб мешканці були задоволені? Все вони знають, тільки в головах у них не робота і зобов'язання перед мешканцями, а $$$$$$$. І ще один важливий момент - підписання договорів заднім числом - березнем. Хто підписав договір, - вам надали документи, що вже з березня обслуговування здійснювалося? Хтось із ініціативної групи відгукніться.


    Хтось дізнавався про встановлення лічильників тепла? Щоб встановити лічильник, необхідно в Ресурсозбереження взяти тех умови, а в пріоритету - дозвіл на встановлення лічильника. Я спілкувався з компанією із Києва, отримав відповідь, що 99% пріоритет скаже хто і за яку ціну встановить лічильник. Тобто вибору у мешканців немає, куди скажуть і за які гроші, туди і підуть. І сумніваюсь, що пріоритет зробить дешевше..
     
    Последнее редактирование модератором: 13 авг 2015
  9. Djul нравится это.
  10. tulup

    tulup Member

    Приветики, соседи.

    Что будем делать с обслуживанием дома? Суммы задолженностей, которые "Приоритет" повесил на входе в подъезд, говорят мне о том, что не один я не доволен качеством предоставляемых услуг.

    http://uteka.ua/channels_store/publ...ini-pro-upravlinnya-zhitlovimi-budinkami-9658

    Может пора делать собрание и заключать договор с другой организацией?
     
  11. Roach

    Roach Member

    Вже збиралися. Щось вирішили? Всім паралельно..

    Тепер почекаємо 01.11, щоб тариф був 4,60 грн. В будинку ж мажори живуть, заплатять по будь-яким тарифам..
     
  12. tulup

    tulup Member

    Почитайте по ссылке, которую я отправил в предыдущем посте. Там написано, что достаточно трех человек для собрания. Поэтому план такой:
    1. Соберемся на троих с вами и еще кем-нибудь, вынесем постановление отказаться от услуг Кацапа.
    2. Повесим объявления в подъездах, как написано по закону.
    3. Всем монопенисуально, никто ничего не скажет из жильцов.
    4. Напишем письмо Кацапу с официальным уведомлением об отказе от его услуг. Он перестанет вывозить мусор.
    5. Когда кучи мусора достигнут третьего этажа, народ начнет роптать. А тут мы с вами появимся, договоримся с конторой, которая обслуживает соседний дом (где живет наш мэр, ясно солнышко) и будем платить нормальный тариф за нормальную услугу.

    Подходит?
     
  13. Roach

    Roach Member

    Треба збиратися і колективно вирішувати..

    Я якось збирав людей, прийшло 5 чоловік.
     
  14. tulup

    tulup Member

    Тогда ждем 01.11.15, если Федор Иванович вернет плохой тариф, то придется собраться опять и отказаться от его услуг. Хочет этого пассивная часть дома или нет
     
  15. Андрій

    Андрій Moderator

    Порядок сум заборгованостей схожий на поточну заборгованість - за місяць. Принаймні мені так здалось.
    Знайшов скан повідомлення https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.ne...=3cdc15a101fd0ec91134efc583394a02&oe=56ABD7BC.
    З приводу поточної заборгованості беру свої слова назад

    Якщо є бажання, час та натхнення спробувати домовитись із іншою організацією за менші гроші та з кращою якістю – можна не чекати комунального колапсу та не створювати його.
    Але спочатку варто дізнатись перспективи таких змін, а потім – відмовлятись від Пріоритету.


    Не чув про необхідність отримання дозволу Пріоритету.
    Техумови видають без проблем
     
    Последнее редактирование модератором: 9 окт 2015
  16. tulup

    tulup Member

    https://www.facebook.com/1595093254...254086320/1610623202533325/?type=3&permPage=1

    Если вы платите по 1000+ грн в месяц за это - то вы или купили целый этаж квартир, или вас Кацап нагрел неплохо.
     
  17. Андрій

    Андрій Moderator

    Я вже знайшов цей скан та відписався про свою помилку.
     
  18. tulup

    tulup Member

    Тогда ждем первого ноября.
     
  19. Як на мене, проблема в тому що багато взагалі не платить, і той список тому свідчення. Тому побарабану хто буде обслуговувати, якщо люди не будуть платити проблеми ті самі.
     
  20. tulup

    tulup Member

    Так цена необоснованная. С теми, кто не платит, пускай Кацап или кто там будет вместо него разбирается через суд. Он мне каждый раз, когда я к ним прихожу, рассказывает сколько должников они в суд и коллекторам передали.
     

Поделиться этой страницей