Вишневый, ул. Октябрьская, "Білоцерківський ДБК"

Тема в разделе "Вишневое", создана пользователем natavit, 23 дек 2013.

  1. Sergik

    Sergik Member

    Дають квитанцію до прибуткового касового ордеру з печаткою ТОВ "Резурсозбереження"(підстава - розробка робочого проекту по встановленню теплолічильника, сума 5 000 грн. (аванс))
     
  2. Lamiya

    Lamiya Active Member

    спасибо,и еще вопрос.они что-то там еще говорили,что ходить платить потом им надо именно туда,а не как все платежки (например на почту)?или я что-то не так поняла?
     
  3. Sergik

    Sergik Member

    Наче будуть звичайні квитанції, вони просто змінять в квитанціях параметри оплати (було за кв.м, буде за Гкал), раз в місяць потрібно буде надавати показники Гкал.
    Єдиний момент із підводних каменів - це плата за опалення сходинкових площадок, незалежно скільки Ви витратили Гкал на опалення своєї квартири. Навіть якщо був перекритий кран на опалення, за опалення сходинкової площадки прийдеться заплатити. Але це зараз практикують по всій Україні, навіть для тих, хто встановив індивідуальне опалення.
     
  4. sanjk

    sanjk Active Member

    так для этого ж вроде есть коэфициент 1,2 ( в договоре на тепло прописан)
     
    tigrik нравится это.
  5. Alexsan

    Alexsan New Member

    Сколько стоит 1Гкал, кто узнавал стоимость.
     
  6. Lamiya

    Lamiya Active Member

    ну вот на сайте пока такие расценки http://kyivenergo.ua/ru/te-company/teplova_energiya
    а сколько приблизительное потребление Гкал в месяц получается, например, на квартиру площадью 60 кв м?
     
    Машенька+Мишка нравится это.
  7. Sergey49

    Sergey49 Active Member

    Привіт сусіди. У нас в 3 підїзді дуже сильно гуде ліфт, аж на міски давить. Чути в квартирі навідь. От хочу спитати чи це тільки в нас так чи ми не одні? І ще якщо ще в когось таке спостерігаєтьс чи хтось звиртався до жеку?
     
  8. sanjk

    sanjk Active Member

    в лифте наклеено обьявление, что по вопрсам лифта - обращаться в лифтовую службу и указаны телефоны.
    п.с. в сравнении с первым подъездом, у вас таки гудит, и тормозит ещё сильно перед окрытием дверей.
     
  9. Sergey49

    Sergey49 Active Member

    Та да надо позвонить завтра. Ато капец просто.
     
  10. MicroZora

    MicroZora Active Member

    Шановні сусіди з II під їзду, давайте скинемось на ремонт вікна між 3 і 4 поверхами. Лише нещодавно ставились вікна у будинку напроти, тому в понеділок збираюсь звернутись до відповідного прораба. Хто готовий розділити фінансові витрати - відпишіться.
     
  11. Iuliiasha

    Iuliiasha Member

     
  12. Sergey49

    Sergey49 Active Member

    Привіт. Підкажіть це в усьому будинку періодичноипропадає інтернет, чи тільки в третьому підїзді?
     
  13. solyaso

    solyaso New Member


    Інтернет пропадає у всьому будинку, тому що обладнання серверне стоїть у 3-му підїзді, а там якісь проблеми з фазою, на яку це обладнання підімкнено. При чому така ситуація вже другі вихідні підряд. Провайдер Інтернету "дзонить ЖЕКу" щоб той надіслав електрика, для "ремонту". Я вчора з Максімум.нет 15 хв. з цього приводу сперечалась. Дзвоніть також самі, доводьте до відома Максімум.нет, що Вас така ситуація теж не влаштовує, нехай міркують як її вирішувати, а не обмежуватись - "ми подзвонили в ЖЕК" (чесно кажучи і не очікую, що ЖЕК знайде електрика у вихідний, який буде піклуватись про живлення інтернету). Провайдер (звісно якщо захоче) має шукати вирішення такої проблеми, а не перекладати її на інших. Я все розумію, але за Інтернет ми маємо платити справно, а от вони справно надавати якісну послугу не бажають. Обурює!!!!!!
     
    Последнее редактирование модератором: 22 сен 2015
    NATALI_ya и AnnetS нравится это.
  14. sanjk

    sanjk Active Member

    ждём интернет от Best . Я им раз в месяц напоминаю о нашем доме.
     
    AnnetS нравится это.
  15. Alexsan

    Alexsan New Member

    Вопрос с договорами по оплате электроэнергии кто знает есть ли движение, и кто нибудь пробовал оформить субсидию в нашем доме.
     
  16. Makcum

    Makcum Active Member

    Это не провайдер - а шарашкина контора. Вопросы с питанием их сетевого оборудования это сугубо их проблема и головная боль. Если есть проблема с питанием в 3 подъезде значит должны переносить оборудование в другое место. Резервировать питание. Если не могут то пускай высылают каждые пару часов гонца с бесперебойником заряженым. Походу реально пора менять провайдера. Главное чтобы бестнет не оказался такой же лажей.

    ПыСы что с домофоном в 2 парадном. Двери на распашку. Никакой секьюрности которую многие тут пророчили должен был обеспечить домофон. Или уже все - никому ничего не надо?


    Имхо замена окна это работа для жэк - мы же у них на баллансе уже и квартплату для чего им платим?
     
    Последнее редактирование модератором: 22 сен 2015
  17. sanjk

    sanjk Active Member

    в обед был дома, интернета ещё небыло
     
  18. Sergey49

    Sergey49 Active Member

    Інтернет. Звонив в Максимум ті сказали,що їх просто відключив жек і сказали що вирішують проблему, це було в ранці.Відразу позвонив в жек де мені сказали що електрик вже працює. В вечері прийшов і не інтернету ні домофону. Позворив в жек, на що мені сказали, що Максимум не правильно включив своє обладняння і тому автомат вирубається дуже велике навантаження. На питання а чому дозволили так підключитись? Відповіді не отримав. Але сказали що вирішують питання. Відразу позвонив в Максимум у задав питання, чи будуть компенсувати дні без інтернету? На що мені сказали ,що вони тут не пиричому і щоб я позвонив і надавив на жек і що жек відключає техніку а потім вимагають хабар. На що я розповів їм, що є номер за яким можна позвонити і вирішити проблему с хабарнецтвом. І що це не мої заботи хто кому виключає. В мене договір і по договору інтернет постачає Максимум, тому це суто їх проблеми. Зійшлися а тому, що я позвоню завтра і підніму ще раз питання про відшкодування днів без інтернету. Тому любі сусідіи, прохання . Давайте всі дружно завтра хочаб зателефонуємо і піднімемо питання компенсації. Думаю якщо нічого не виб'ємо то хоч може вони задумаються.
     
    Makcimyc, AnnetS и Makcum нравится это.
  19. Makcimyc

    Makcimyc New Member

    Доброго дня. Що вам сказали в Максимумі ??? Я коли телефонував мені теж несли несинітницю про ЖЕК, і що в них там якийсь договір і т.д. Також був у підвалі Максимум підключено до освітлення підвала, тому і вибиває автомат, і енергія яку вони споживають не йде ні через який лічильник відповідно за неї платимо ми, тому пропоную написати на них скаргу...
     
  20. MicroZora

    MicroZora Active Member

    певно інші сусіди поділяють вашу думку, тому що готовність скинутись не виявив ніхто. Я двічі підходив до прораба по металопластику, в нього нема часу тим займатись, навіть за гроші. Так шо питання відкладається

    Щодо Максимуму - мені перенесли дату оплати по інтернету, і навіть надіслали СМСку з інфою щодо кабельного ТБ. Sergey49, ваша задумка спрацювала
     

Поделиться этой страницей