Софіївська Борщагівка, Волошкова 74, забудовник Савочка Є.П.

Тема в разделе "Софиевская Борщаговка", создана пользователем Олег, 7 дек 2011.

  1. yaromand

    yaromand New Member

    Треба ще активних автомобілісті аби все таки на початку парку на Волошковій були місця для парковки. Бо щось наш забудовник не головою думає
     
  2. natata

    natata Well-Known Member

    ой, Рома,ми вже і прорабу казали,як вагончик прибирали... хіба у нас для людей щось робиться.. будем на плитку заїзжати.. там так і просилося 5 додаткових паркомісць..якісь дибіли, скрізь ту брусчатку поклали
     
  3. yaromand

    yaromand New Member

    Богдан Степанович без зборів і криків не розуміє. Він рішив що краще 3 метри трави поливати за наш рахунок ніж зробити парковку.

    Там такий бордюр що заїхати нереально.
     
  4. natata

    natata Well-Known Member

    і виходить на півметра за червону лінію.. Думаю, що Богдан Степанович тут не в силі був дпомогти, бо ось вам відповідь від нашої фантазерки з оф.форуму

    Прораб і директор ЖЕКу підпорядковані забудовнику. Тому облаштування здійснюється згідно проекту, затвердженого забудовником. Проект облаштування двору створено групою інженерів із урахуванням сучасних державно-будівельних норм.
     
  5. yaromand

    yaromand New Member

    В них супер інженери проектанти студенти. Нехай прийдуть в 21:00 і подивляться де стоять машини.

    Забудовник як продавав квартири був шовковий як продав починає тут піднімати хвоста.

    Як вони не будуть адекватні то їх карманний бізнес с ОСББ на чолі з Б.С. буде вивозити сміття виключно для офісу савочки.

    Зарествувати юр. особу як вони зробили проблем немає
     
  6. капитан Ерко

    капитан Ерко Active Member

    шо вам всим зробыв богдан степанович?
     
  7. AlexZ

    AlexZ Well-Known Member

    [​IMG]
     
    natata нравится это.
  8. natata

    natata Well-Known Member

    Соседи, обратите внимание, что у многих не работают счетчики, после заявки в киевэнерго, ждать замены - 1-3 мес, и все это время мы платим по среднестатистическому (по их мнению) тарифу, проверте все свои счетчики на лестничной площадке
     
  9. RPG

    RPG Active Member

    Судя по всему, эта проблема не только у вас! Здаётся мне, что пора писать заявление в прокуратуру на эти махинации в Киевоблэнерго!!! То они договора не заключают - в результате приходится платить сразу за несколько тыс кВт, то теперь проблемы со счетчиками!
     
  10. AlexZ

    AlexZ Well-Known Member

    [​IMG]
    С Рождеством!
     
  11. Mike754

    Mike754 New Member

    Соседи, привет!
    Продаю б/у детскую парту со стулом - 250 грн. ПРОДАНО :)
    Прекрасный вариант для дошкольников.
    Есть ящик под столешницей. На спинке стула небольшая царапина.

    Цены и описание этих парт в интернете:
    http://www.kidstaff.com.ua/tema-6647977.html
    http://www.kidstaff.com.ua/tema-11080104.html
    http://intex-dom.com.ua/p4399966-parta-detskaya-rastishka.html
     

    Вложения:

    Последнее редактирование: 7 мар 2015
  12. Ira_L

    Ira_L Active Member

    Історія "на ніч";) для всіх, хто зацікавлений в покращенні стану підвалів у будинках за адресою Волошкова, 74 та Щаслива, 55!

    Передісторія:
    два роки живемо щасливо у жк "Щасливий"friends... назбирали "кучу" надважливих речей (баночок-скляночок-самокатів-велосипедів)...вирішили купити кладовку (початок листопада 2014)
    подзвонили в офіс..."виділили" нам надзвичайно дбайливого менеджера Олексія..довго виясняли всі особливості документів на кладовку і чудо сталося, не пройшло і двох тижнів, як заключили договір завдатку (21 листопада 2014)
    і тут раптом акція http://**************/viewtopic.php?f=25&t=191 купи кладовку - отримай мікрохвильовку!
    щасливий договір куплі-продажі уклали 4 грудня, думаємо - а раптом і нам повезло!попросили нашого уважного Олексія поцікавитися, може і нам дадуть...договір куплі-продажі укладений в зазначені терміни ...Олексій пообіцяв зробити все можливе (3-4 грудня 2014 року)
    Олексій пропав....tiho-wa
    Написала на форум. Подзвонили ОДИН раз у відділ продаж, куди мене перенаправили з форуму. Думаю, може нас шукають. Тишина. Питання виясняють.
    Живемо собі і далі щасливо, бо ми ж у ЖК "Щасливому".

    І раптом ...неочікувано...не пройшло і трьох місяців...посеред робочого дня в кінці лютого 2015 року дзвонить НАШ ОЛЕКСІЙ і каже, що "робить усе можливе, щоб нам дали мікрохвильовку". Я з "переляку";) кажу :"Добре!" Наша розмова завершилася...

    Історія:

    П'ятниця...Вечір..20 березня 2015року...Повертаємося щасливо додому після важкого робочого тижня...
    І тут по дорозі він, наш ОЛЕКСІЙ, і не один, а з ще одним щасливим власником кладовки...Поздоровалися...Пройшли далі...І тут він каже:"Ірино, це Ви!"Повертаюся, кажу що я...
    (У моїх думках :"Після приблизно п'ятої зустрічі на одній і тій же дорозі він нарешті мене впізнав abzac")

    Олексій сумно каже, що йому нічого не вдалося зробити, мікрохвильовку нам не дадуть...Єдине, що він нам може "випросити", це набір ножів..Я відмовилася, сказала що "нам не потрібно і для себе висновки зробили". І тут Олексій активізувався. Все просив уточнити свої слова. На мої зауваження, що для постійних клієнтів компанія могла б зробити приємний сюрприз, Олексій+вдячний покупець кладовки почали звинувачувати мене в дріб'язковості...Почали говорити, що компанія не може робити для нас винятки..."тому що прийдеться усім роздавати подарунки"...Вдячний покупець запропонував віддати свою мікрохвильовку "якщо мені без неї так погано"..На мої пояснення, що не потрібно нам ніякої мікрохвильовки, а проблема у ставленні до конкретного клієнта ніхто не реагував..Не втрималася..кажу:"це ж все реклама...живемо тут вже достатньо...нас заохочують, тоді і ми "рекламуємо" серед сусідів кладовки...в 55 будинку вони проблемні...багато непроданих стоїть". Мені знову пропонують мікрохвильовку "вдячного клієнта". Я кажу, що не потрібна мені ця мікрохвильовка і вважаю цю розмову порожньою..(хочеться додому).
    Стадія активації в Олексія не проходить. Просить пояснити, які зауваження до ЖК і проблеми з кладовками. Кажу, що у наших кладовках немає ні підлоги, ні елементарної хоча б покраски вапном стін ...Включається в розмову "вдячний клієнт". Каже, що в них ремонт є в кладовці..але він буде робити по-своєму..Я йому:"Ви з 60 дому, у вас в загальному коридорі кладовок на підлозі плитка, а у нас картонки зі старих ящиків. Власне в моїй кладовці я теж зробила "по-своєму". Клієнт мовчить. Олексій починає говорити, що всі питання-проблеми потрібно вирішувати, говорити про них, а не мовчати. А про компанію не можна так погано думати. Що клієнтів багато. Паралельно мені ще пропонують мікрохвильовку "вдячного клієнта", бо я настільки (виявляється) на ній застрягла. Говорять, що дзвонять дуже багато "клієнтів", Олексій страшно занятий, на всіх часу не вистачає. Я знову говорю, що розмова не має сенсу.. Повільно відходжу...Мені вслід Олексій говорить, що так не можна думати про компанію.. Я кажу, що кожен з нас залишається при своїй думці.. Нарешті, не пройшло і пів години...як я можу знову йти додому..

    Мораль
    Живемо два роки, а так і не захотіли гарних кладовок ;)!Усі, хто має кладовки в 74 і 55 домі - звертайтеся!Обіцяють допомогти:build:!Поміняти картонну підлогу і посушити приміщення!Говоріть і Вам допоможуть!

    P.S. Ніколи не писала про нашу "дорогу мікрохвильовку" тут на форумі, бо не хотілося піднімати це питання..Є важливіші... Але сьогодні не витримала, треба було виговоритися (виписатися :))..Мабуть, і справді ВОНА не просто так була у нашому житті :wall:...
     
    Tanya125, natata и Татьяна_209 нравится это.
  13. natata

    natata Well-Known Member

    ваша історія не дивує, вони всі спочатку налапшають,а тоді відмовляються від своїх слів.. згадайте но минолорічну розмову про маршрутку,яку менеджери так всім обіцяли, мої сусідки, молоді мамочки запитали у поважного пана Віталія, про цю проблему, той засміявся і спитав у них, де вони взяли ці дурниці, тоді зробили очну ставку менеджера і Віталія, ох і получали менеджери.. теж мораль - про маршрутки більше не згадують, коли розказують про щасливе життя в Щасливому...

    а взагалі мені везе на майбутніх інвесторів, як тільки виношу мусор чи просто вийду за хлібом, так біля вагончику продажів мене хтось питає,як живеться, бо самі планують))))) і тут вже все залежить від мого істинно-жіночого настрою.... а що? як сказав надзвичайно любязний менеджер з попердньої історії Олексій починає говорити, що всі питання-проблеми потрібно вирішувати, говорити про них, а не мовчати.
     
    Татьяна_209 и Tanya125 нравится это.
  14. romand

    romand New Member

    Київобленерго поставив майже всім хто подавав заявки лічильники які були у використанні. Так що незабудьте собі записати початкові показники. В декого вони будуть починатись із показника 7000 КВТ.
     
  15. капитан Ерко

    капитан Ерко Active Member

    а что у нас меняли счетчики?
     
  16. natata

    natata Well-Known Member

    Рома,а ты не в курсе, считать будут уже по новому с апреля,??? за март опять придет стабильное число в 230 кват?
     
  17. natata

    natata Well-Known Member

    це в кого він перестав працювати, раджу і вам на свій глянути, бо київенерго вигідно,коли в нас він не працює, поки ви не зробите заявку у разі несправності, вони вам надислатимуть середньорічні, гігантські рахунки,я свій лічильник чекала з 2 січня
     
  18. Ira_L

    Ira_L Active Member

    Не було часу писати, тому тільки сьогодні напишу всю правду про ЩАСЛИВЕ ЖИТТЯ У ЖК ЩАСЛИВОМУ!
    Дещо можна прочитати на форумі забудовника http://**************/viewtopic.php?f=18&t=74&start=160.
    Кому цікаво - можемо в деталях розказати все особисто, надати аудіо, відео матеріали, свідчення.
    Коротко: прорвало з'єднання на трубі від забудовника на кухні, затопило сусідку, зривали плитку, переробляли (за власний рахунок), претензій не виставляли. Пройшов рік. Лопнув перехідник (який також ставив забудовник). Тепер у ванній кімнаті. Знову затопило сусідку при тому, що в нас все було сухо і ми й не підозрювали про проблему. Звернулися в ЖЕК, просили відремонтувати. Від 24 квітня була тяганина з актами і заявами від ЖЕКу в офіс забудовника і т.д., нічим не закінчилося. Більш-менш офіційну відповідь можна прочитати на форумі забудовника, а по телефону нам були озвучені три основні положення:1. Ви купували квартиру не у НОВОБУДОВИ, а на вторинному ринку (пам'ятаєте, у нас всі квартири оформлені через фізособу, в кого хто попався з підставних 4to napisano perom). 2. Гарантія на сантехніку 1 рік. 3. У забудовника хороший юридичний відділ, тому не намагайтеся щось довести.
    Зрозуміли, що справа з місця не рухається, тому найняли хороших сантехніків. Сьогодні переробили проблемну трубу+перехідник. Але приємних новин виявилося ще менше.
    ТЕПЕР УВАГА ВСІМ, хто не міняв повністю всі труби і сантехніку, що ставив забудовник. Постараюся переказати слова сантехніків. На сантехніці зекономив забудовник по повній. Те, що метал на перехідниках тонкий і поганої якості - ще півбіди. Але виявляється, що під гарячу воду у нас стоять труби для холодної. Ці труби просто залиті цементом. Вони навіть не взяті в захисний кожух. Результат - труби протримаються ще років три, а потім локально почнуть тріскати (так, як у нас вже було два рази). Наскільки ми зрозуміли сантехніків, то це буде у всьому будинку. Прийдеться масово міняти труби, зривати підлоги.
    ЖЕК і ЗАБУДОВНИК стверджують, що досі не було жодних скарг від жильців.
    Ми на власному гіркому досвіді переконалися, що від ЖЕКу/Забудовника важко щось добитися. Тому, сусіди, якщо у Вас трапляються будь-які проблеми, пов'язані з експлуатацією квартири внаслідок халатності забудовника, - УСЕ ФІКСУЙТЕ, ПИШІТЬ АКТИ, ЗАЯВИ, ПРОВОДЬТЕ ВІДЕО- ТА АУДІОЗЙОМКУ. Сподіваюся, що все буде гаразд, але бути готовим потрібно зажди. Якщо будуть в подальшому виникати такі проблеми, з разом і з наявними доказами і зверненнями легше буде добитися правди!
     
    natata нравится это.
  19. Ghostrider

    Ghostrider Well-Known Member

    Изменения по оплате за газ http://kv.104.ua/ru/for-clients/news/id/postachati-gaz-na-kijivschini-bude-kijivoblgaz-zbu-12713 . Сроки заключения договоров не установлены. Дата начала заключения договоров 01 июля 2015 года. По номеру 044 36 46 104 можно узнать новый номер личного счёта потребителя.
    Образец квитанции приведён ниже (handmadestesn9us) квитобгазнов.jpg
     
    Последнее редактирование: 10 июл 2015
    AlexZ и Stets нравится это.
  20. natata

    natata Well-Known Member

    Люди, а с 1 апреля мы сколько платим за газ???? (за 1 м3)
     

Поделиться этой страницей