ЖК "Софиевский", Софиевская Борщаговка (застройщик Мамедов)

Тема в разделе "Софиевская Борщаговка", создана пользователем Dmitry - architector, 6 ноя 2010.

  1. range

    range Active Member

    Ми в свій час їздили у Вишневе до Бікінєєвої.

    Загалом, якщо в нотаріуса державна реєстрація, чи захоче нотаріус ризикувати ліцензією заради сумнівної вигоди?
     
  2. мало ли. цены просто разные.
     
  3. Remiz

    Remiz Member

    Короче все ясно


    Ладно кто нибудь видел тех паспорт дома о очерченной придомовой территорией?
     
    Последнее редактирование модератором: 9 июл 2014
  4. SemOFF

    SemOFF Member

    Меня очень интересует вопрос с парковкой, честно скажу, не разбираюсь я в этих всех нюансах, но хотелось бы коллективно прийти к какому то выводу...
     
    Последнее редактирование модератором: 9 июл 2014
  5. range

    range Active Member

    В тому то фокус, що, скоріш за все, ніхто. Я б почав пошуки технічного паспорту будинку з БТІ. Коли на руках буде технічний паспорт, можна буде приймати рішення, чи є взагалі якась перспектива штовхатися з забудовником в суді.


    Колективно не вийде. Може бути лише по закону.
     
    Последнее редактирование модератором: 10 июл 2014
    Cumbal нравится это.
  6. Remiz

    Remiz Member

    Ладно кто нибудь видел тех паспорт дома о очерченной придомовой территорией?
    ну а кто знает как по закону?
     
    Последнее редактирование модератором: 10 июл 2014
  7. range

    range Active Member

    http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/page2

    http://oporaua.org/news/3900-komu-nalezhyt-prybudynkova-terytorija

    З чим я нас усіх і вітаю. Чи будуть охочі створювати ОСББ і штовхатися з забудовником?
    Ініціативна група збереться?
     
    Последнее редактирование модератором: 10 июл 2014
  8. Irina_star

    Irina_star New Member