Претензії та пропозиції до ККК

Тема в разделе "Домашний форум ЖК Министерский", создана пользователем Andriy_Z, 4 окт 2013.

  1. Andriy_Z

    Andriy_Z Active Member

    1. Інтернет-провайдери. Справа зрушила з мертвої точки, Ланет нібито пускають. Залишилося вияснити, на якій підставі самовільно були допущені ТСУ і КіТ.
    2. Плитка на сходах. На частині сходів 4-ї секції відсутня плитка
    3. Двері на загальні балкони. Частину дверей поперекошувало, і вони не закриваються, у частини дверей відсутні ручки, і вони не закриваються. При сильному вітрі (як сьогодні) на поверсі і у квартирі чути сильний неприємний свист.
    4. Завершення ремонту північної частини. Плитку кладуть, хоч і повільно.
    5. Відсутні прописані в договорі домофони
    6. Укладення договорів з Київенерго по єдиному тарифу при двотарифних лічильниках.
    7. Незважаючи на те, що збір сміття роздільний, сміттєвозка скидає все в один бак
    8. Встановлення рекламних щитів в ліфтах. Ніде не пояснено, куди будуть йти зароблені на рекламі гроші
    Прошу мешканців першої черги звертатися до ККК зі скаргами, щоб вирішити проблеми. Я поки пишу в особистому кабінеті, паперовий лист писав поки тільки по інтернету.
     
  2. Василько

    Василько Well-Known Member

    Електронні листи - це вилами по воді. Бажано писати письмові заяви/звернення/скарги з посиланнями на пункти договору з жеком, законодавством у сфері ЖКГ та зобовязального права (цивільний кодекс України) та подавати їх з підписом про прийняття чи надсилати цінними листами (з описом вкладення і повідомленням про вручення).
    Можна використовувати, наприклад, Закон України "Про житлово-комунальні послуги" № 1875-I від 24.06.2004 р.:
    Стаття 1. Визначення термінів
    1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
    житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил;
    балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом;
    виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору;
    виробник - суб'єкт господарювання, який виробляє або створює житлово-комунальні послуги;
    управитель - особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд (далі - управління будинком) і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору;

    Стаття 20. Права та обов'язки споживача
    1. Споживач має право:
    1) одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг;
    2) одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
    3) на відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг;
    4) на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг;
    5) на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством;
    6) на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї при відповідному документальному оформленні, а також за період фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених договором у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
    7) отримувати від виконавця компенсацію в розмірі, визначеному договором, рішенням суду або законодавством, за перевищення нормативних термінів на проведення аварійно-відновлювальних робіт;
    8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
    2. Споживач має право на укладення договору з виконавцем відповідних послуг на профілактику, повірку, а також заміну або ремонт санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та засобів обліку, що вийшли з ладу.

    Стаття 21. Права та обов'язки виконавця
    2. Виконавець зобов'язаний:
    1) забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;
    2) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
    3) підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;
    4) надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
    5) своєчасно проводити підготовку жилого будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
    6) розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;
    7) утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством;
    8) сплачувати споживачу компенсацію за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт у розмірі, визначеному договором або законодавством;
    9) вести облік вимог (претензій) споживачів у зв'язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг, зміною їх споживчих властивостей та перевищенням термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт;
    10) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини.

    Стаття 25. Права та обов'язки управителя
    2. Управитель зобов'язаний:
    1) забезпечувати експлуатацію будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд та об'єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях, згідно з умовами укладених договорів, стандартами, нормативами, нормами і правилами;
    2) дотримуватись умов договорів з учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
    3) вимагати беззастережного виконання умов договору, стандартів, нормативів, норм і правил від виконавців послуг;
    4) вимагати своєчасної і в повному обсязі оплати наданих житлово-комунальних послуг від споживачів;
    5) надавати необхідну інформацію споживачам та реєструвати звернення споживачів у встановленому законодавством порядку в разі виникнення аварій або тимчасового припинення виконання будь-якої послуги, передбаченої договором;
    6) контролювати стан забезпечення споживачів житлово-комунальними послугами, проведення перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;
    7) здійснювати огляд основних конструктивних елементів, огороджуючих конструкцій будинків і споруд, інженерних мереж, об'єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях (зовнішніх та внутрішньобудинкових систем, під'їзних шляхів і тротуарів), і складати відповідні акти;
    8) забезпечувати здійснення профілактичних, поточних, капітальних та аварійних ремонтів відповідно до встановлених стандартами, нормативами, нормами і правилами вимог щодо строків та регламентів;
    9) надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо.
     
  3. Assert

    Assert Active Member

    А на какой термин подписан договор с обслуживающей компанией? Может стоит подумать об изменении условий договора? Прописать там, например, штрафы ККК за невыполнение своих обязательств.
     
  4. vadimid

    vadimid Active Member


    По сроку договора не подскажу, нет под рукой. А вот то, что Вам не выдадут ключи от квартиры и не дадут документы на квартиру, пока Вы не подпишите договор с ККК, кстати, их договор, это точно, через сие прошли все, кто получал ключи в 1-й очереди...
     
  5. Василько

    Василько Well-Known Member

    Такий договір може бути оскаржено в суді, як договір приєднання чи договір, що порушує права споживача та розірвано або його умови змінено на справедливіші.

    Про захист прав споживачів
    N 1023-XII, 12.05.1991, Закон, Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки
    Стаття 18. Визнання недійсними умов договорів, що обмежують права споживача1. Продавець (виконавець, виробник) не повинен включати у договори із споживачем умови, які є несправедливими.
    2. Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача.
    3. Несправедливими є, зокрема, умови договору про:
    1) звільнення або обмеження юридичної відповідальності продавця (виконавця, виробника) у разі смерті або ушкодження здоров'я споживача, спричинених діями чи бездіяльністю продавця (виконавця, виробника);
    2) виключення або обмеження прав споживача стосовно продавця (виконавця, виробника) або третьої особи у разі повного або часткового невиконання чи неналежного виконання продавцем (виконавцем, виробником) договірних зобов'язань, включаючи умови про взаємозалік, зобов'язання споживача з оплати та його вимог у разі порушення договору з боку продавця (виконавця, виробника);
    3) встановлення жорстких обов'язків споживача, тоді як надання послуги обумовлене лише власним розсудом виконавця;
    4) надання можливості продавцю (виконавцю, виробнику) не повертати кошти на оплату, здійснену споживачем, у разі відмови споживача укласти або виконати договір, без встановлення права споживача на одержання відповідної компенсації від продавця (виконавця, виробника) у зв'язку з розірванням або невиконанням ним договору;
    5) встановлення вимоги щодо сплати споживачем непропорційно великої суми компенсації (понад п'ятдесят відсотків вартості продукції) у разі невиконання ним зобов'язань за договором;


    Стаття 21. Порушення прав споживачів
    1. Крім інших випадків порушень прав споживачів, які можуть бути встановлені та доведені виходячи з відповідних положень законодавства у сфері захисту прав споживачів, вважається, що для цілей застосування цього Закону та пов'язаного з ним законодавства про захист прав споживачів права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо:
    1) при реалізації продукції будь-яким чином порушується право споживача на свободу вибору продукції;
    2) при реалізації продукції будь-яким чином порушується свобода волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявлення;
    3) при наданні послуги, від якої споживач не може відмовитись, а одержати може лише в одного виконавця, виконавець нав'язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, не надають споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди, завданої невиконанням (неналежним виконанням) сторонами умов договору;
    4) порушується принцип рівності сторін договору, учасником якого є споживач;
    5) будь-яким чином (крім випадків, передбачених законом) обмежується право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію;
    6) споживачу реалізовано продукцію, яка є небезпечною, неналежної якості, фальсифікованою;
    7) ціну продукції визначено неналежним чином;
    8) документи, які підтверджують виконання договору, учасником якого є споживач, своєчасно не передано (надано) споживачу.

    Цивільний кодекс України
    N 435-IV, 16.01.2003, Кодекс України, Верховна Рада України
    Стаття 634. Договір приєднання
    1. Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
    2. Договір приєднання може бути змінений або розірваний на вимогу сторони, яка приєдналася, якщо вона позбавляється прав, які звичайно мала, а також якщо договір виключає чи обмежує відповідальність другої сторони за порушення зобов'язання або містить інші умови, явно обтяжливі для сторони, яка приєдналася. Сторона, яка приєдналася, має довести, що вона, виходячи зі своїх інтересів, не прийняла б цих умов за наявності у неї можливості брати участь у визначенні умов договору.
     
  6. vadimid

    vadimid Active Member

    В момент долгожданного события, такового, как получение ключей от желаемой квартиры, мало, кто задумается о каких-то там условиях договора. Тем более, в договоре-то всё правильно, всё верно расписано. А тот факт, что у Вас отношения с застройщиком, а не с ККК, как-то вообще теряется из виду. Собственно, ни кто и не задумывается, почему ключи и документы на квартиру выдаёт ККК, а не застройщик...
     
  7. Василько

    Василько Well-Known Member

    Розірвати чи змінити договір можна і після його укладення з використанням вказаних вище норм.
     
  8. vadimid

    vadimid Active Member

    Согласен. :)
     
  9. Nikanor

    Nikanor Moderator Команда форума

    Сегодня, когда были в гостях в первой очереди в четвертой секции, то действительно с плиткой на лестничных балконах большая проблема!!! Как минимум 1-5 плиток отсутствовало в третьей секции на верхних этажах. Хотелось бы верить, что представители ЖКХ прочитают и исправят. А то, как то:negative: ,............. в таком комплексе и такие мелкие недоработки. Хочу заметить, что с мелочей и складываться впечатления!!!
    И ручки поставят новые!!! вместо снятых старых
     
  10. vadimid

    vadimid Active Member

    Верно заметили! Как Вам пружины на дверях, вместо, заявленных застройщиком, доводчиков? А ведь места для доводчиков как раз запланированы... А висят пружины...
     
  11. Василько

    Василько Well-Known Member

    Хтось підзаробив на доводчиках
     
  12. Vasili

    Vasili New Member

    Може там і не планували ставити доводчики? Хтось у ЖЕКа питав чому так? Може жалобу написати?
     
  13. Andriy_Z

    Andriy_Z Active Member

    Планували, на дверях є місце під доводчики, а поприбивали до стін похабні пластини, якими зіпсували вигляд дверей.
     
  14. Nikanor

    Nikanor Moderator Команда форума


    Большая часть населения даже не знает, что у нас в стране принят двухтарифный (дифференцированный) учет электроэнергии, что предоставляет возможность платить за электричество в ночные часы по тарифу, которыйсущественно дешевле дневного !

    Известно, что электростанции функционируют в двух основных режимах: пиковом и пониженном. Максимум энергопотребления приходится на утренние часы (7-10 ч.), когда начинают работать большинство предприятий, и вечерние часы (19-23 ч.), когда большинство людей возвращается домой. Ночью же потребление электроэнергии резко падает. Такой «рваный» ритм работы негативно сказывается на сроке службы оборудования электростанций. Кроме того, потребление энергоресурсов (уголь, нефть, газ) для выработки электроэнергии меньше при равномерной нагрузке. Это означает, что выравнивание режима работы электростанций позволит экономить ценные природные ресурсы.

    Многотарифный учет электроэнергии позволяет при использовании энергии в ночное время платить только 40% стоимости за КВт/ч от общего тарифа, а ведь именно в ночное время на систему электроотопления ложится основная нагрузка. Таким образом, установка многотарифного счетчика позволяет экономить на электроэнергии до 60%. Большинство моделей позволяют формировать статистику по нагрузке и току (график нагрузки и тока), имеют интерфейс «токовая петля», импульсный выход, оптопорт, журнал событий. Кроме того, эти счетчики могут быть применены в комплексе с системой предоплаты электроэнергии и графику работы отопительной системы.

    Для перехода на многотарифный учет бытовой потребитель должен оформить переход на дво..., или тризонный тариф в РЭС. Для этого нужно сделать следующее:

    1. Обратиться к энергопоставщику - в районные или городские электросети - с заявкой на установку многотарифного счётчика.
    2. Получить у энергопоставщика ответ на заявление про разрешение перехода на новый тариф.
    3. Покупка многотарифного счетчика. Программирование счетчика. Получение протокола параметризации
    4. Снова обратиться к энергопоставщику (РЭС или ГЭС) с протоколом параметризации и написать заявление на проведение проверки параметризации.
    5. После проведения проверки - у энергопоставщика написать заявление на замену счетчика.
    6. Перезаключить договор с энергопоставщиком на поставку электроэнергии по новым тарифам.


    http://www.sks.in.ua/showanalit_4.htm
     
    Последнее редактирование модератором: 15 июл 2014
  15. Nikanor

    Nikanor Moderator Команда форума

    у нас они уже стоят!!!
     
    Sakena нравится это.
  16. biset

    biset New Member

    и сколько стоит днем??сколько ночью???
     
  17. В смысле в базовой комплектации Энергополя или стоят у тех, кто проплатил за счетчик и установку дополнительно и установил такой счетчик????
     
  18. Ann*

    Ann* Active Member

    В базовой комплектации. Первая очередь тоже писала, что у них стоят такие счетчики, только считают отнюдь не день/ночь, а как обычный счетчик.

    Тарифы узнать можно на сайте Киевэнерго ;)
     
  19. Andriy_Z

    Andriy_Z Active Member

    Майже всі проблеми з першого допису на цей час вирішені.
    Північну сторону, щоправда, й досі не закінчили.
     
  20. Василько

    Василько Well-Known Member

    Andriy_Z, для нас вже актуально - не могли б ще раз викласти свій алгоритм підключення двотарифного лічильника?
     

Поделиться этой страницей