це з розряду - подумай, що не оговорено. В нас в школі любила вчителька таким підкалувати. Тіпа - "Скільки яблук входить в відро?" - всі 10 кг, 12 кг. а відповідь - "яблука не ходять". ЧИ "На гілці 7 горобців. кіт з"їв одного. Скільки залишилось на гілці". Всі "6". А відповідь "Жодного. бо всі злякались і розлетілись".
Прсто круто, навіть не подумала, що відрізки можуть бути більшими ніж відстань між двома точками. А взагалі це задачка із зошита з математики для другого класу (по Ростку).
Для любителів голову поламати "Можно ли разрезать квадрат на четыре части так, чтобы каж- дая часть соприкасалась (т. е. имела общие участки границы) с тремя другими?"
чтобы каждая часть соприкасалась (т. е. имела общие участки границы) с тремя другими, а по діагоналі - кожна частина буде мати тільки дотик з довма іншими. Все - якщо цікаво, давайте далі в особисту переписку, щоб не засмічувати форум
Тест на гениальность: http://www.terra.intells.ru/razdel1/geniy.htm И ещё для интереса: http://ru.akinator.com/
НА першому питанні проколовся - бо вже забув, що таке механічний будильник. Телефон мобільний - сила. зі свічками теж - погасло 3. Скільки осталось? не сказано що горіти. не сказано, що в кінці. Бо тоді дійсно - 4 згоріло, а 3 залишилось. Але якщо брати на момент, колипо гасли. А про цегли не зрозумів. в чому моя помилка. Рішав х - вага цегли. х=1+0,5х, звідси 0,5х=1, х =2.